Rixos Hotels – o sieci i o serwisie

Relacja z moich wakacji w Turcji 2018

Wielokrotnie odwiedzałam Turcję w swojej karierze, zarówno zawodowo jak i prywatnie. Często marzyłam o pobycie w jednym z luksusowych hoteli, których w Turcji jest mnóstwo. To są szczęściarze – mnóstwo słońca kilka tysięcy km linii brzegowej. O takiej pojemności turystycznej można pomarzyć. Ale za to konkurencja jest ogromna. Hotele walczą o klienta na przeróżne sposoby. Warto czasem coś podpatrzeć i wykorzystać w Polsce. Niesamowita dbałość o klienta. Mnóstwo atrakcji, bardzo różne style wyposażenia wnętrz, różne podejście do klienta – każdy znajdzie coś dla siebie. I wierzcie mi każdy klient wraca zadowolony.

Chciałabym podzielić się z Wami ostatnim doświadczeniem z moich wakacji w Hotelu Rixos Tekirowa w Turcji. Luksusowy wygląd, ogromna i doskonała infrastruktura, sprawiająca wrażenie miasteczka dokładnie zaplanowanego z mnóstwem zadbanych ogrodów, mostków, deptaków, małych i większych restauracji, sklepików, ogromnym aquapakiem, który nie ukrywam miał ogromne znaczenie przy decyzji.

Hotelu Rixos Tekirova.  – to hotel na wakacje rodzinne jednak dla Par również zapewnia mnóstwo atrakcji.

Powitanie

W recepcji przywitała nas Pani w języku rosyjskim, niestety zazwyczaj jesteśmy myleni – taka uroda nic nie poradzimy. Wolałam mówić w języku angielskim, co niestety nie spotkało się z ogromnym entuzjazmem. Pewnie zapytacie dlaczego, przecież to jest hotel deluxe – wszyscy powinni mówić w języku angielskim. No niestety i to był ten ogromny minus. Ale nie ma co się dziwić 90% gości to Rosjanie i obsługa również w 80% pochodząca z krajów rosyjskojęzycznych (Kazachstan, Uzbekistan). Jakoś sobie radziliśmy.

O sieci Rixos Hotels

Kilka słów na temat sieci – Sieć Hoteli Rixos została założona w 2000 roku. Jest jednym z najszybciej rozwijających się kompleksów wakacyjnych w regionie EMEA. Mocno widoczne przede wszystkim w Turcji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Egipcie, Rosji i od niedawna również w Europie. Kampania posiada 20 kurortów i hoteli pod swoją marką, co daje łącznie 8 000 pokoi. Specjalizuje się w oferowaniu tradycyjnej tureckiej gościnności i wyjątkowego spa w najlepszym otoczeniu i luksusowej atmosferze. W swojej infrastrukturze oferuje kurorty w bardzo ekskluzywnym stylu oraz  wille z prywatnymi basenami i cudowną rozrywką dla rodzin z dziećmi. W sercu każdego hotelu Rixos znajduje się rewitalizujące centrum odnowy biologicznej i spa z autentycznym łaźnią turecką, oferujące wyjątkowe zabiegi spa i niepowtarzalną atmosferę. Znane ze swojej gościnności, uważnej, spersonalizowanej obsługi i wyśmienitej kuchni.

Rixos Hotels otrzymał światowe uznanie i najwyższe oceny od wybitnych wyspecjalizowanych organizacji , takich jak American Five Star Diamond Award, Conde Nast, World Travel Awards i Great Hotels of the World.

Zróżnicowana oferta

To co nas bardzo zachwyciło, to fakt, że absolutnie hotel jest dedykowany dla przeróżnej klienteli. Począwszy od rodzin z dziećmi w każdym wieku, po pary w różnym stadium swojego życia. raczej nie dedykowałabym tego hotelu biznesmenom.

Lobby bar – gdzie barmani popisywali się swoimi umiejętnościami bartenderskimi, poznaliśmy cudowną parę Hazel y Ihan z Istambułu , którzy przybyli na Podróż Poślubną. Spędziliśmy z nimi cudowny wieczór. Kocham rozmowy z ludźmi, wówczas okazuje się, że wszyscy ludzie są do siebie podobni, mają różne problemy i radości, są uśmiechnięci i nieśmiali, mają podobne do naszych troski. Do dziś jesteśmy w kontakcie. Dzięki nim dowiedzieliśmy się o bardzo ciekawych „ofertach”, które hotel zaproponował dla nich jako Nowożeńców.

Honneymooners –  propozycje w pakiecie – specjalną sesję zdjęciową z profesjonalnym fotografem na plaży, pokój z widokiem na morze, bardzo ładnie przygotowany pokój, specjalny pakiet Spa, kolację we dwoje w ogrodzie. Opowiadali nam o tym. Byłam pod wrażeniem.

Aquapark – okazał się hitem, całą rodzinką szaleliśmy każdego dnia.

Rozrywki dla dzieci – Amelka wieczorami wspinała się na parku linowym.

Chill out – a Ola spędzała czas ze mną przy cudnej plaży na poduchach ciesząc oko zachodem słońca – mama i córka i pinacolada i nasze cudne rozmowy. To są chwile które będziemy wspominać.

Wieczorny Entertainment –   każdej nocy inne rozrywki na profesjonalnej scenie  i oczywiście wystawne drink Party. Bosko! A kelnerzy nie musieli pytać, po dwóch dniach wiedzieli co mają serwować, odgadywali nasze potrzeby. To się nazywa hospitality.

Relaks – Były dni, gdzie potrzebowaliśmy zostać przy basenie z książeczką i ciszą…Nikt nie przeszkadzał pomimo, że w hotelu było ok. 2000 Gości.

Kuchnia – Takiej ilości jedzenia trudno sobie wyobrazić. Codziennie specjalny wystawny show cooking, bufety warzywne, mięsne i duuuużo słodkich deserów i owoców.

Serwis – No może denerwowało mnie, że ktoś patrzył na mnie w restauracji non stop i nie zdążyłam wstać, żeby przynieść sobie coś z bufetu aby spróbować nowe dania, to młoda kelnerka z rozpędem biegła, żeby pozbawić mnie brudnego talerza… To było niepotrzebne, tym bardziej, że jeszcze nie skończyłam jeść…

Ogólna ocena

Pobyt wspaniały, nieco krępujący, chyba wolę więcej klimaciku, wyjątkowości niż takiego luksusu. Ale nic nam nie brakowało, nawet podczas tygodniowego pobytu nie daliśmy rady skorzystać ze wszystkich atrakcji.
Kropeczką nad I była „The Land of Legend” – park do którego każdy gość hoteli Rixos w Turcji mógł zabrać swoją rodzinę – ja nie skorzystałam, czego bardzo żałuję, ale pewnie jeszcze kiedyś tam pojadę:)